Портфолио

Назва навчальної теми

Культура часів Великої вітчизняної війни

[ред.]Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Всесвітня історія, історія України, художня культура

[ред.]Вік учнів, клас

14-15 років

[ред.]Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

 Історична характеристика часу, розвиток науки і техніки, літератури, театру, кіно. Побутова культура. Практичні завдання

[ред.]План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми
План впровадження проекту 

Оцінювання (стислий опис і інструменти)
До початку проекту оцінити готовність учнів до проектної діяльності, визначити їх інтереси й уподобання (презентація ідей проекту, бесіда). На початку проекту було проведено анкетування учнів за допомогою опитувальника, який дав змогу визначити рівень знань. Визначені навчальні потреби учнів за допомогою таблиці "Знаю - Хочу дізнатися - Дізнався". Протягом всього проекту учні мали змогу отримувати методичну та консультативну допомогу вчителя при виконанні завдань. При оцінюванні даного проекту використовується форма оцінювання презентації та публікації, з якою учні були ознайомлені на початку проекту. Наприкінці роботи над проектом заповнюють таблицю «ЗХД».

[ред.]Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)


До початку проекту вчитель знайомить батьків та учнів з перевагами методу проектів 1 2  , використовуючи буклет. До началу проекту вчитель отримує дозвіл батьків на використання їхніми дітьми Інтернету. За тиждень до початку роботи над проектом вчитель готує Презентацію. Презентація ідей проекту необхідна для виявлення уявлень та інтересів учнів. Перед учнями ставиться проблемне питання, формується мотивація роботи над проектом, відбувається розподіл завдань для груп, вчитель видає інструкції поведінки учнів у кабінеті ІКТ. Учні об’єднуються у 3 рівні групи, використовуючи документ фасилітації : 1. «Дослідники» - вивчать матеріал за темою «Правила з техніки безпеки»(1 тиждень), використовуючи мережу Internet, готуючи доклади (2 тиждень). 2. «Соціологи» - проводять опитування серед учнів (3тиждень), розробляють кінцевий продукт проекту – електронну презентацію за допомогою шаблону презентації та здійснюють обробку і аналіз результатів (3 тиждень), створюють узагальнені таблиці та графіки за допомогою табличного процесора Excel (4 тиждень). 3. «Експерти» - досліджують недоліки при вивченні теми на уроках інформатики ( 4 тиждень). 1 тиждень - вчитель пояснює як саме учні будуть працювати над проектом. Ставить перед ними Ключові, Тематичні та Змістовні запитання. Вчитель отримує Дозвіл батьків на використання учнями Інтернету. Таблиця ЗХД дає змогу виявити: що знають і чому хочуть навчитись учні, що для них цікаво. Публікація знайомить батьків та учнів з методом проектів. Здійснюється обговорення інформаційних джерел, які використовуватимуться в процесі реалізації проекту, після чого вчитель представляє учням контрольні списки оцінювання робіт, які містять огляд очікувань від створеної ними роботи і проводить їх обговорення з подальшим удосконаленням (з огляду на зауваження учнів). Перед початком роботи з Інтернет - ресурсами, учні мають ознайомитися із Законом про авторське право та оформлюють список джерел. 2 тиждень: обрання теми, попередній пошук матеріалів. Створення плану проведення презентації,робота в групах, дослідження матеріалів бібліотек, Інтернет - ресурсів за даною темою. Учні складають план роботи в групах і прогнозують кінцевий результат. 3 тиждень: початок створення презентації,обговорення кращих проектів, проведення соціологічного опитування. Усі групи узагальнюють та систематизують результати опитування засобами електронних таблиць, ілюструють їх за допомогою діаграм. Учні готуються до захисту презентації. 4 тиждень: доопрацювання учнівських робіт; проведення круглого столу, презентація та оцінювання учнівських Проектів. Відбувається захист та обговорення проектів. Учитель оцінює й коментує роботу кожної групи та класу в цілому. На всіх етапах дослідження учні оцінюють свою роботу. Цій проект буде соціально корисний, тому що допоможе зробити вивчення правив такими, що більш запам'ятовуються, більш наочними та цікавими.


[ред.]Відомості про автора

[ред.]Ім'я, прізвище

Рябчун Інна Юріївна

[ред.]Фах, навчальний предмет

вчитель історії

[ред.]Навчальний заклад

Комунальна установа "Суходільська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 17"

[ред.]Місто\село, район, область

м. Краснодон, Луганська обл.

[ред.]Контактні дані

[ред.]Відомості про тренінг

[ред.]Дати проведення тренінгу


 01.12.2013-28.12.2013

[ред.]Місце проведення тренінгу

м. Краснодон

[ред.]Тренери

Магомедова Юлія Петрівна
Жеребцова Світлана Володимирівна

Комментариев нет:

Отправить комментарий